۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

پوشالی سازی کاخ غرور ملی با دروغ

از آنجا که هرگز خدایی نبوده است، وهم موجودیتش آدمی را بر آن داشت تا به نام او آغاز کند و به نام او سوگند خورد و از برای او به دنبال ثواب و بهشتی موهوم اندر موهوم بگردد. اینگونه بود که چون خشت نخست را انسان با نادانی خود کژ گزاشت، تا به امروز که انسان می تواند هزاران و یک معجزه کند و همه چیز را از ژرفای دریا تا بلندای فضا مورد کاوش و بررسی قرار دهد، کشف و اختراع کند و طبیعت را به کرنش درآورد، این دیوار تا بلندای ثریا کژ رفته است.


هنگامه ی آنست که یا خشت خشت از این دیوار را برداشته و طرحی نو دراندازیم یا این دیوار بر سر انسانیت ویران خواهد شد: "دیوار دروغ و دین بارگی".

آنگونه که می بینید و تلخ تلخان تجربه اش می کنید، این مملکت را هیچ خدای موهومی نتوانست از دروغ بپاید؛ از خشکسالی و دشمن نیز. هر سه ی این بلاهایی که روزگاری شاه پارسی از خدایش می خواست تا کشورش را از آنها بپاید، در درازنای هزاران سال و تا به امروز، دامان ایران و ایرانیان را به وفور گرفته و خواهد گرفت. اما آنچه که مهم است اینست که به خوبی می دانیم که ترس های اصلی و تاریخی ما چه بوده و هستند: "دروغ، خشکسالی و دشمن".

در روزگاری به سر می بریم که یک رژیم فاسد ضد ایرانی و تمامیت خواه و خونریز، داعیه ی میهن پرستی دارد و مشتی فاشیست و نژاد پرست آریا باز زرترشی فروش نیز، بر خود و نوکر نوچه هایشان پالان بیگاری برای ولایت فقیه انداخته اند و خفت بارانه تمام قد پشت سر رژیمی نماز الکزا بر کمر می زنند که تا مفرق دستش به خون ایرانیان آلوده است. اینان ماله کشان نوینی هستند که با دروغ پردازی های حرفه ای رسانه ای و با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی از سوی رژیم، اقدام به دادن مانورهایی می کنند تا بتوانند جو فضای رسانه ای برون مرز علیه رژیم را به سود رژیم دگرگون کرده و در واقع این تهدید جانکاه علیه رژیم را به فرصتی برای ضربه به نیروهای میهن پرست و برانداز رژیم تبدیل کنند.


یکی آن دروغ که به مناسبت آن، این مقاله نوشته می شود، اینست که آمریکای جهانخوار یک هواپیمای غیر نظامی ایران را در خلیج فارس هدف قرار داده است. در واقعیت این رویداد ناگوار رخ داده است، اما علت آن کرمکی بودن و خونخوارگی یانکی ها نبوده است. در واقع آنچه که ناو وینسنس را واداشت تا آن موشک را شلیک کند، "پرواز دزدی" و "سو استفاده از یک هواپیمای مسافربری به جهت ایجاد پوشش برای پرواز یک جنگنده اف ۱۴ ارتش ایران" بود که هم زمان بر فراز آن پرواز می کرد.

با توجه به اینکه سرعت هواپیماهای جنگی از مسافربری بسیار بیشتر است، این جنگنده به منظور هماهنگی در خط سیر هواپیمای مسافربری ایران ایر، سرعت خود را نیز به همان میزان کم کرده بود. رادارهای ناو آمریکایی تشخیص دادند که یک جنگنده ی ایرانی به سوی آنان می آید و هم زمان نیز ارتفاع خود را کاهش می دهد.

این نکته مهم است که دانسته شود هر راداری ویژگی تشخیصی ویژه ی را دارد. از اینرو در مراکز راداری، چندین نوع رادار نصب می شوند که هر یک در یک سطح و ارتفاع و توان تشخیص گونه ی ویژه ای از پرنده ها در آسمان را دارند و امکان ندارد که راداری تشخیص نادرست دهد و هتا نوع پرنده روی مدار نوشته می شود.


غرور مردم را بیخود باد نکنید. این شما ولایت فقیه پرستان بودید که جان مردم بی گناه را به خاطر ایجاد تهدید جنگی علیه ناو آمریکایی، به بازی گرفتید و مرتکب جنایت جنگی شدید و از مردم بی دفاع، بی پناه و غیر نظامی، سپری انسانی درست کردید تا به هدف جنگی خود برسید.

این جمهوری اسلامی بود که باعث واکنش شلیک موشک ناو آمریکایی به سوی هواپیمای مسافربری شد. افزون بر این، در هماهنگی صورت گرفته با هواپیمایی ایران ایر، این هواپیما یا با علت ایجاد اختلال از سوی جنگنده ی اف ۱۴ ایرانی توان برقراری تماس بی سیم با ناو آمریکایی را از دست داده بود و نمی توانسته به آن پاسخ دهد و یا اینکه این دستور را پیشتر دریافت کرده بوده است که از پاسخ دادن به هر گونه تماس از سوی آمریکایی ها پرهیز کند.

از اینرو همه ی پادمان های مرسوم در چارچوب قوانین بین المللی از سوی ناو آمریکایی انجام شده بود و برای سال ها پس از این رویداد بسیار ناگوار، هیئت بررسی کنگره و نیز رسانه های این کشور، به این موضوع پرداخته و ابعاد آن از جمله انجام جنایت جنگی و کشتن غیر نظامیان از سوی ارتش این کشور را مورد بررسی قرار دادند و نتیجه ی آن بی گناه بودن نیروی دریایی این کشور در رویداد ناگوار پیش آمده بود.


از اینرو. جمهوری اسلامی بداند که با دروغ نه می توان خردمند را خام کرد و نه می توان برای همیشه توده های کالانعام را در خریت خود غوطه ور نگاه داشت. بدین ترتیب، این نوشتار قصد تاباندن نوری بر این تاریکی دروغ میهن پرستی جعلی و باد کردن های کزایی غرور آریایی را دارد و از خوانندگان می خواهد تا نگزارند که رژیم احساسات آنان را به سود مقاصد اهریمنی و اسلامی و ایران بر باد ده خود، چون همیشه به بازی بگیرد.

نگزارید دروغ های نهفته در این ویدیو، چشمان شما به روی واقعیت و حقیقت را ببندد و بدانید که جمهوری اسلامی تنها در عرض چند هفته پس از سرنگون شدن هواپیمای مسافربری ایران ایر، پس از ۶ سال ادامه دادن جنگی بیهوده و ضد ایرانی، سرانجام تن به "جام زهر" توافق آتش بس با عراق داد و کشوری فقیر، جنگ زده و ویران را روی دستمان باقی گزاشت.


علت یورش ناو وینسنس به پرواز ۶۵۵ ایران ایر، دشمنی آمریکا با مردم عادی و کشتار شهروندان نبوده است، بلکه علت آن برای هزارمین بار، خیانت سرکردگان رژیم در بی هیچ انگاشتن زندگی ایرانیان بوده است که از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و با این رفتار، مرتکب جنایت جنگی و خیانت به هم میهنان شده است.

علت اصلی آنکه هواپیمای غیر نظامی ایران از سوی ناو آمریکایی مورد هدف و برخورد موشک قرار گرفت البته، آن چیزی نیست که در این ویدیو بیان می شود؛ بلکه، علت اصلی آن این بوده است که جت اف ۱۴ که در اختیار ارتش بوده است، به خیال خود و به منظور رد گم کردن و خیال خام اینکه آمریکایی ها متوجه حضور جنگنده ی ایرانی نمی شوند، آن جت را هم زمان بر بالای سر هواپیمای مسافربری ایران ایر به پرواز وامی دارند و بدینگونه، هم از انسان ها به عنوان سپر جنگی استفاده کردند و هم سبب کشتار آنان شدند.

آنچه که در این رویداد شوم رخ داده است، نا دشمنی آمریکا با مردم ایران و نه خونخواری آنها، که خیانت و جنایت جنگی جمهوری اسلامی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر