۱۳۹۷ آبان ۱, سه‌شنبه

"بن سلمان" اقتدار ملیش را به رخ جهانیان کشید

رژیم عاجز و درمانده ی عرعربستان سعودی، اینک پس از رسوایی ترور و اره کردن "جمال قاشقچی"، به گه خوردن های بی شماری افتاده است. این رژیم، به کشورهای غربی تاکنون ده ها ملیون دلار باژ سیبیل داده است تا داستان را یک جوری درز بگیرند و ماست مالی کنند.


اما حقارت و فرومایگی عرب پاپتی اسلام فروش، به همین جا پایان نمی گیرد. 

پس از آنکه "دانلد ترامپ" شیردل توی سر تازیان صحرای عرعربستان زد و با حقارت آنها را ذلیل و خار کرد و گفت که بدون پشتیبانی و حضور آمریکا، کل تشکیلات این رژیم آدمخوار هتا دو هفته هم نمی تواند سر پا بایستد و ایران آن را یک لقمه خواهد کرد، اینک نوبت به اثبات این تحقیر رسیده است.

"بن سلمان" گوریل حرامزاده ی آل سعود که هنوز ولی عهد کزایی این رژیم است، پس از آنکه دستور سلاخی و قطعه قطعه کردن نه یک مخالف که یک منتقد خود را داده بود، آنقدر از زیر فشار جهانی و رسانه ای قرار گرفته است که از ترس جان ناقابل خویش، دیگر هتا به نوکر نوچه های محافظ خود هم اعتماد نمی کند.


این ابن سوسک محمدی و سردار رشید اسلام، از ترس جانش از تازی ها به یهودیان پناه برده و از اسراییل خواسته است تا مسئول حفظ جان و امنیت او باشد !!

به دیگر سخن، تا تقی به توقی خورد و دوزاریش افتاد که از پی انتقام گیری احتمالی، ممکن است نزدیک ترین محافظانش قصد حان کثیفش را کنند، دست به دامان اسراییل شد و بدون آنکه کشتار یهودیان "بنی قریظه"، "بنی مصطلق"، "بنی قینقاع"، "خیبر"، "فدک" و ... را به روی خود بیاورد، با وعده ی باژ دادن سنگین ده ها ملیون دلاری به اسراییل، با گدایی از آنان خواست تا حفاظت و امنیت جانش را تامین کنند. 


این خاک بر سری خود تحمیلی بن سلمان، اثبات آن نکته ی درایتمندانه ای است که دانلد ترامپ در مورد این رژیم جنایتکار و انسان ستیز گفته بود که بدون آمریکا، رژیم عرعربستان دو هفته هم نمی تواند در برابر ایران مقاومت کند.

به بن سلمان باید گفت زمان آنست که شرت آهنی بپوشی و روبنده بیندازی ای زنازاده پسر زنازاده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر