۱۳۹۷ مهر ۳۰, دوشنبه

اقتصاددان منتقد ایرانی با چاقو کشته و سپس سوزانده شد

روابط عمومی سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با درز یک رسوایی دیگر روبرو شده است و آن، ترور اقتصاددان و وکیل منتقد ایرانی به شکلی فجیع است. مزدوران رژیم، "فرشید هکی" دارای مدرک دکترای اقتصاد و از منتقدان سیاسی و اقتصادی رژیم را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس پیکر او را به آتش کشیده اند.


این روش حذف فیزیکی که ویژه ی سربازان کم نام اطلاعات سپاه می باشد، پیشتر نیز بارها برای دیگر مخالفان نیز، انجام شده بود. فرشید هکی از کنشگران حقوق بشری و محیط زیست نیز بود.

او نیز به مانند بسیاری دیگر از کارشناسان، به رویه ی سفارش به سرکردگان رژیم و دادن راهکار برای بهبود اوضاع و پیشگیری از بحران های بیشتر، روی آورده بود و این در حالیست که سرکردگان رژیم سال هاست در بوق و کرنا کرده اند که فریختنگان ایرانی در برون مرز به کشور بازگردند و به اصطلاح خیال خام خودشان، در آبادانی کشور سهم ایفا کنند. جمهوری اسلامی کارنامه ی بسیار سیاهی در کشتار و ترور نخبگان ضد ولایت فقیه دارد.


در جریان بمب اتم سازی رژیم نیز، مزدوران اطلاعاتی رژیم، "اردشیر حسین پور" را که از دانشمندان برجسته ی فیزیک اتمی کشور بود، بدین دلیل که با رژیم بر سر برنامه ی بمب اتمیش همکاری نکرد، به قتل رسانید.

افزون بر این، جمهوری اسلامی کارنامه ی خونبار و ننگینی در ترور سرآمدان میهن پرست ایرانی - این مورد شامل تروریست هایی همچون قاسملو و همپالگی هایش نمی شود - از جمله زنده یادان "شاهپور بختیار" و "فریدون فرخزاد" و "کوروش آریامنش" دارد.


قتل این نخبه ی اقتصادی کشور، هتمن دلایلی ضد امنیتی داشته است. این ترور، پس از ترور و قتل "جمال خاشوگی"، جنایت بزرگ حکومتی دیگری است که می بایست در سطح جهانی بازتاب یابد. آیا اروپا و آمریکا در این باره سکوت خواهند کرد ؟؟


جمال خاشوگی که خود از زراندوزان شکم باره و از هموندان گروهک تروریستی القاعده نیز بوده است، در کنسولگری رژیم عرعربستان سلاخی شده و پس از اره شدن، تکه های لاشه ی او در چمدان های کلیدداران کعبه و مدینه، به بیرون از این لانه ی فساد برده شده و در جایی در استانبول به زیر زمین شده است. در مورد جنایت جمهوری اسلامی اما، قتل فرشید هکی به سبک جمهوری اسلامی یعنی سلاخی با چاقو و سپس سوزاندن انجام شده است.

فرشید هکی، از آن جمله متوهمینی بود که می پنداشت می توان این رژیم خونریز را از درون دگرگون کرد و بدین راه، دم از حقوق شهروندی و قانون اساسی کزایی رژیم می زد !! راه رفته ای که وی نیز تصمیم گرفته بود که خود طی کند، به همان سرنوشت و فرجامی ختم شد که پیشینیان نیز بر همان روش و راه، سرکوب و کشتار شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر