۱۳۹۷ آذر ۱۵, پنجشنبه

خیز رسمی و آشکار تجزیه طلبان پانکرد برای تجزیه ی کردستان، در تویله ی مجلس رژیم کلید خورد

یکی از مزدوران رژیم که به عنوان نماینده ی رژیم از مهاباد، به نمایندگی در تویله ی شورای اسلامی منصوب شده است، ضمن سخنرانی خود علیه تمامیت ارضی کشور، از تروریست های تجزیه طلب پانکرد ستایش و قدردانی کرد.

به یاد آور روزگاری را که موشک نبود
این نماینده ی مزدور به نام "محمود زاده" در آستانه ی سال دوم فاکک (فرار از کرکوک کردی)، در بخشی از یاوه سرایی های خود که در صحن همگانی تویله ی شورای اسلامی عرعر می کرد، گفت:

"از دیاری صحبت می کنم که مردمان آن در طول تاریخ به دلیل عدم تسلیم در برابر زیاده خواهی های حکومت های استبدادی، پای دار رفته اند و جان داده اند، اما در برابر ظالمان هرگز زانو نزده اند. از مردمی صحبت می کنم که پیام فرزندانی همچون «شیخ سعید پیران، بارزانی و قاضی محمد» را داشته اند، با هدف اینکه برای نوه های آینده، شعار کم بژی و کل بژی (کم زندگی کن، ولی مردانه زندگی کن) را عملن ثابت کنند، ماندند و پشت به دشمن نکردند و ایستاده به پای دار رفتند !! (مگر کسی هم تا حالا خوابیده دارش زدند ؟!) از سرزمینی می گویم که توسط رژیم های استکباری انگلیس و غرب، بین چهار کشور تقسیم شده اند تا مبادا روح آزادگی مردم آن، روزی یکی گردد و حکومت مادی و فاسد آنها را زیر و رو کند".


ضمن آنکه از میهن پرستان ایرانی می خواهم که محمود زاده را به به شیوه ای که ایران پرستان پیشین با خائنان و تجزیه طلبان کردند، بکنند، به نکته ای نیز اشاره می کنم.

نکته آنجاست که یاوه سرایی های این تجزیه طلب پانکرد که صدای گروهک های تروریستی و تجزیه طلب پانکردی همچون پژاک و پ.ک.ک و نیز گروهک های ترویستی دمقراط و کومله شده است، آن هم در تویله ی شورای اسلامی رژیم که از فیلتر نظارت استصوابی آیت الله ها بیرون آمده است، نشانه ی هم دستی تجزیه طلبان ایران ستیز از بن و مایه با سرکردگان ولایت فقیه است. جمهوری اسلامی جز برای نابودی کشور و تکه پاره کردن ایران نیامده است و این هشداری بود که در آغاز شورش منحوس ۵۷ از سوی زنده یاد "شاهپور بختیار" داده شده بود که خمینی و خمینی زادگان برای نابودی ایران آمده اند و دریغا که ملت جادو شده ی الله زده ی خمینی پرست ما، هیچ سخن نیک را نشنید.


هم زمان با این یاوه سرایی تجزیه طلبانه در تویله ی مجلس رژیم، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه طلب پانکرد دمقراط کردستان به نام "جمال کردپور"، از جنایت تروریستی اهواز که از سوی تجزیه طلبان پان عرب و گروهک الله پرست و خونخوار دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش"، برنامه ریزی و اجرا شده بود، استقبال کرد و آن را کاری درست خواند. این تروریست پانکرد، از آمریکا خواست تا تروریست های تجزیه طلب و نژاد پرست ایران ستیز را علیه تمامیت ارضی کشور یاری رساند.

این در حالیست که در جریان جنایت تروریستی اهواز، آمریکا علیه این یورش تروریستی موضع گیری کرده و آن را محکوم نموده است و رییس جمهور "ترامپ" به درستی و برای باری دیگر، در کنار مردم ایران ایستاد.


از همه ی نیروهای میهن پرست درون مرز می خواهم که تروریست ها را در هر جا که یافتند، از لوث وجود مکیدن هوا و آلوده کردن خاک و آب ایران، پاک سازی کرده و دشمنان ملت و میهن را پیش از آنکه آنها خون هم میهنان ما را بریزند یا موفق به کوچک ترین اقدامی علیه تمامیت آب و خاک کشور شوند، لاشه سازی های گسترده و بنیان برافکنی از ایشان انجام دهند. دشمنان ایران را در خانه های خود و در سنگرهای ایران ستیزشان بر سر جایشان بنشانید. این پیام من و وبلاگ ملیون ها بازدیدی من به شما ایرانیان میهن پرست است.

با درود بر شاهنشاهان بزرگ و ایرانساز پهلوی،
اعلا حضرت رضا شاه بزرگ و
اعلا حضرت محمد رضا شاه پهلوی، آریا مهر

زنده باد ایران
نابود باد خلق تجزیه طلب


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر